8-Й КЛАС
АЛГЕБРА
(І семестр: 2 години на тиждень, разом 32 годин)
№ уроку |
Тема, зміст уроку |
Кількість годин |
Дата проведення |
Раціональні вирази ( 32 год ) |
|||
1. |
Дробові вирази. Раціональні вирази. Раціональні дроби |
02.09 |
|
2. |
Дробові вирази. Раціональні вирази. Раціональні дроби |
07.09 |
|
3. |
Основна властивість дробу
|
09.09 |
|
4. |
Скорочення дробів |
14.09 |
|
5. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
16.09 |
|
6. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
21.09 |
|
7. |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
23.09 |
|
8. |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
28.09 |
|
9. |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
30.09 |
|
10. |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
05.10 |
|
11. |
Контрольна робота № 1. |
07.10 |
|
12. |
Множення раціональних дробів |
12.10 |
|
13. |
Ділення раціональних дробів |
19.10 |
|
14. |
Піднесення раціонального дробу до степеня |
21.10 |
|
15. |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
02.11 |
|
16. |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
04.11 |
|
17. |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
09.11 |
|
18. |
Розв'язування раціональних рівнянь |
11.11 |
|
19. |
Розв'язування раціональних рівнянь |
16.11 |
|
20. |
Розв'язування типових вправ. Самостійна робота |
18.11 |
|
21. |
Контрольна робота № 2. |
23.11 |
|
22. |
Степінь з цілим від’ємним показником |
25.11 |
|
23. |
Степінь з цілим від’ємним показником |
30.11 |
|
24. |
Стандартний вигляд числа |
02.12 |
|
25. |
Властивості степеня з цілим показником |
07.12 |
|
26. |
Властивості степеня з цілим показником |
09.12 |
|
27. |
Розв’язування вправ |
14.12 |
|
28. |
Функція , її властивості та графік |
16.12 |
|
29. |
Функція , її властивості та графік |
21.12 |
|
30. |
Розв'язування типових вправ |
23.12 |
|
31. |
Контрольна робота № 3. |
|
|
32. |
Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр |
|
|
ІІ семестр: 2 години на тиждень, разом 38 годин
№ уроку |
Тема, зміст уроку |
Кількість годин |
Дата проведення |
ІІ. Квадратні корені. Дійсні числа (14 год ) |
|||
33. |
Функція та її графік |
|
|
34. |
Розв’язування задач |
|
|
35. |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
|
|
36. |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
|
|
37. |
Рівняння . Основна тотожність квадратного кореня |
|
|
38. |
Раціональні, ірраціональні та дійсні числа. Числові множини |
|
|
39. |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|
40. |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|
41. |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
42. |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
43. |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
44. |
Функція , її властивості та графік |
|
|
45. |
Розв'язування типових вправ |
|
|
46. |
Контрольна робота № 4. Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|
ІІІ. Квадратні рівняння. Теорема Вієта (9 год) |
|||
47. |
Квадратні рівняння |
|
|
48. |
Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування |
|
|
49. |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
50. |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
51. |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
52. |
Теорема Вієта |
|
|
53. |
Теорема Вієта |
|
|
54. |
Розв'язування типових задач |
|
|
55. |
Контрольна робота № 5. Квадратні рівняння. Теорема Вієта |
|
|
IV. Задачі та рівняння, які зводяться до квадратних (10 год ) |
|||
56. |
Квадратний тричлен та його корені |
|
|
57. |
Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
|
58. |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
59. |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
60. |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
61. |
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
|
62. |
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
63. |
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
64. |
Розв'язування рівнянь і задач |
|
|
65. |
Контрольна робота № 6. Задачі та рівняння, які зводяться до квадратних |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 год) |
|||
66. |
Повторення. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
67. |
Функції , , , їх властивості та графіки |
|
|
68. |
Степінь з цілим показником |
|
|
69. |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних. Розв'язування задач |
|
|
70. |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
8-Й КЛАС
ГЕОМЕТРІЯ
(І семестр: 2 години на тиждень, разом 32 год)
№ уроку |
Тема, зміст уроку |
Кількість годин |
Дата проведення |
1. |
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
02.09 |
|
Чотирикутники (23 год) |
|||
2. |
Чотирикутник і його елементи
|
07.09 |
|
3. |
Паралелограм і його властивості
|
09.09 |
|
4. |
Розв’язування задач
|
14.09 |
|
5. |
Ознаки паралелограма
|
16.09 |
|
6. |
Розв’язування задач
|
21.09 |
|
7. |
Прямокутник і його властивості
|
23.09 |
|
8. |
Розв’язування задач
|
28.09 |
|
9. |
Ромб і його властивості
|
30.09 |
|
10. |
Квадрат і його властивості
|
05.10 |
|
11. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
07.10 |
|
12. |
Контрольна робота № 1.
|
12.10 |
|
13. |
Теорема Фалеса
|
19.10 |
|
14. |
Середня лінія трикутника та її властивості |
21.10 |
|
15. |
Розв’язування задач
|
02.11 |
|
16. |
Трапеція
|
04.11 |
|
17. |
Середня лінія трапеції та її властивості |
09.11 |
|
18. |
Розв’язування задач
|
11.11 |
|
19. |
Вписані та центральні кути
|
16.11 |
|
20. |
Розв’язування задач
|
18.11 |
|
21. |
Вписані й описані чотирикутники
|
23.11 |
|
22. |
Розв’язування задач
|
25.11 |
|
23. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
30.11 |
|
24. |
Контрольна робота № 2.
|
02.12 |
|
Подібність трикутників (14 год) |
|||
25. |
Подібні трикутники
|
07.12 |
|
26. |
Узагальнена теорема Фалеса
|
09.12 |
|
27. |
Розв’язування задач
|
14.12 |
|
28. |
Подібність трикутників за двома кутами |
16.12 |
|
29. |
Розв’язування задач
|
21.12 |
|
30. |
Подібність трикутників за двома сторонами і кутом між ними |
23.12 |
|
31. |
Подібність трикутників за трьома сторонами |
|
|
32. |
Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр |
|
|
ІІ семестр: 2 години на тиждень, разом 38 год
№ уроку |
Тема, зміст уроку |
Кількість годин |
Дата проведення |
ІІ. Подібність трикутників (продовження)(6 год) |
|||
33. |
Застосування подібності трикутників (Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику) |
|
|
34. |
Застосування подібності трикутників (Метричні співвідношення в колі) |
|
|
35. |
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
36. |
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
37. |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
38. |
Контрольна робота № 3. Подібність трикутників |
|
|
ІІІ. Многокутники. Площі многокутників (11 год) |
|||
39. |
Многокутник та його елементи. Опуклі та не опуклі многокутники |
|
|
40. |
Сума кутів опуклого многокутника |
|
|
41. |
Вписані та описані многокутники |
|
|
42. |
Поняття площі. Основні властивості площ. Площа прямокутника |
|
|
43. |
Площа паралелограма |
|
|
44. |
Площа трикутника |
|
|
45. |
Площа трапеції |
|
|
46. |
Розв'язування типових задач |
|
|
47. |
Розв'язування типових задач |
|
|
48. |
Контрольна робота № 4 Многокутники. Площі многокутників |
|
|
49. |
Резервний урок |
|
|
IV. Розв'язування прямокутних трикутників (15 год) |
|||
50. |
Теорема Піфагора |
|
|
51. |
Теорема Піфагора |
|
|
52. |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
53. |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
54. |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
55. |
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника |
|
|
56. |
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника |
|
|
57. |
Значення синуса, косинуса й тангенса деяких кутів |
|
|
58. |
Розв'язування прямокутних трикутників |
|
|
59. |
Розв'язування прямокутних трикутників |
|
|
60. |
Розв'язування прикладних задач |
|
|
61. |
Розв'язування типових задач |
|
|
62. |
Розв'язування типових задач |
|
|
63. |
Контрольна робота № 5. Розв'язування прямокутних трикутників |
|
|
64. |
Резервний урок |
|
|